قرمزته




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ماجرای یه دوجنسی

"محمد حسن "ترنسی است با پوستی مهتابگون ، چشمانی سرمه ای رنگ، موهایی طلایی که زیر کلاهی مشکی پنهان می شود.


چهره ای آرایش کرده و ملایم ، اندامی زنانه و تی شرتی که روی آن عکس یک دختر تنها نقش بسته است ، به قول خودش تنها مشکلش در زن بودن داشتن دستگاه تناسلی مردانه است.

هرگز اجازه نداری که با نام "محمد حسن" لقب آقای یا هرچیز دیگری مربوط به مردان خطابش کنی !


محمد حسن جوان 25 ساله ای است که پس از طرد شدن از خانواده با لقب"یوهانس" در قهقرای جامعه امروزی فرو رفته است.


در کودکی هرگز نمی دانسته فرق دختر و پسر در چیست، وی این گونه تعریف می کند که "نخستین روزی که فهمیدم مشکل دارم در آب بازی با دخترهای فامیلمان بود.


چند بار سعی کردم خودم عضو اضافه بدنم را جدا کنم و کشنده ترین درد دنیل را تحمل کردم اما نتیجه هیچ بود."

کارشناسان اعلام کردند که تعداد بسیاری از ترنس ها با سعی در بریدن آلت تناسلی خود، نخ بستن و یا تیغ کشیدن جان خود را از دست داده اند.


آنان معتقدند آرایش کردن، لباس های زنانه پوشیدن و تضاد این رفتارها با جسمی که بخشی از آن مردانه است، سبب ایجاد دو گانگی شخصیتی شدیدی در بین این قشر بیمار جامعه می شود.

یوهانس می گوید، "رفتار جامعه سبب ایجاد تردید در بین ترنس ها می شود و بیشتر این قشر پس از مدتی به دلیل دو گانگی در برخورد شخصیت خود دچار افسردگی می شوند و در نهایت تصمیم به خودکشی می گیرند.


وی ادامه می دهد ، ترنس ها خیلی از مواقع مجبور به قایم کردن خودشان هستند و لباس و آرایش های زنانه را در چارچوب های بسته که امن هم نیستند استفاده می کنند.

یوهانس ایفای نقش پسر را بزرگترین و سخت ترین مشکل دو جنسی ها می داند و می افزاید که  همین مساله آنها را از لباس ها و رفتارهای مردانه بیزار می کند.


مدتی رفتن به کلاس های بوکس و کشتی و به وجود آوردن درگیری های الکی در پارک ها از تفریحاتم بود اما از آن ها هم  هیچ نتیجه ای به دست نیامد.

قسمت دوم

...تو یه آشغال عوضی هستی، هرزه ای ، فقط به فکر ایجاد رابطه جنسی هستی، تو رو باید کشت... تو کثافتی، نجسی، ای خدا چه گناهی در حق تو کردم که این خوک وحشی را در دامن من گذاشتی!!

این چه مجازات وحشتناکی بود که خدا به من داد، از بچگی می دانستم ایراد داری، تو از من نیستی ؟؟

این صدای فریادهای کر کننده پدرم بود.. وقتی ابروهای برداشته و لباس های دخترانه داخل کمدم را دید.. اینچنین فریاد زد.

نمی دانستم به کدامین گناه اینچنین توبیخ می شدم؟؟؟ نمی دانم چگونه باید به او می فهماندم من هم بیمارم؟ اما افسوس چطور باید به پدرم می فهماندم من  مشکل دارم یا پسر بزرگترش که حتی در حمام به من رحم نمی کرد، منی که برادرش بودم!!!

تجاوز تا کجا؟

وقتی نخستین تجاوز از سوی خانواده باشد از بقیه چه انتظاری باید داشت؟

این سووال های بی جواب "یوهانس" ترنس امروزی است، لبخندی که با گریه از صورتش می تراود، انسان را با عمق یک فاجعه عظیم پیوند می زند.

برادرش اقدام به تعرض به همجنس خود کرده ، پدرش نیز در جوانی به عیاشی و خوش گذرانی بسیار مشهور بوده و چند سال بعد از ازدواج، مادرش طلاق گرفته و با مرد دیگری ازدواج کرده این سابقه قابل تامل است زیرا احتمال دارد دراین خانواده غیر از "محمد

حسن" اعضای دیگری نیز در این خانواده دچار مشکل عصبی یا ژنتیکی جنسی باشند.

بعد از این داد و بیداد پدرم، برای همیشه از خانه فرار کردم.



نظرات شما عزیزان:

nilofaridarbaran
ساعت18:44---7 بهمن 1392


mahdi
ساعت15:51---25 دی 1392
درود.
من یه دوس نتی ام همچی با تعجب پرسیدی ببخشید میشه خودتونو معرفی کنید یه لحظه فک کردم اومدم خاستگاری خخخخخخخخ
راسی اپم ها طبق معمول یه سر بزن!
فدامدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فاطیما در 11:49 | |



کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
Ghaleb New & Music Cod & Best Roman & Hafez Fall

قالب بلاگفا - پرده - گیره - آی آر آی بی | خنثی